Forell või lõhe ahjus

Hei-hei!
Eks see on vist jõuludele nii iseloomulik, et terve päev tuleb kokata ja õhtul süüakse ennast peaaegu et lõhki, kui mitte päris. Igatahes võtsime terve perega ette suuremat sorti küpsetamise ning salatite meistertamise päeva! Õnneks praegu on hea mõelda, et toidud said tehtud, kõht sai liigagi täis ja nüüd ei pea mitu päeva vaaritama, sest söögid ootavad söömist. Tegelikult see on vist siiski natuke vale, sest esiteks, mulle meeldib küpsetada-kokata ja teiseks vahepeal tuleb ikka isu millegi järele. 

Alustasin hommikul piparkoogitaigna tegemisega. Ma ei kujuta ettegi, mitu korda ma see aasta olen piparkooke teinud, aga neid kordi on päris palju. Homme läheb küpsetamiseks ja kaunistamiseks! Ja kui nüüd päris aus olla, siis on veel külmas üks kook, millest räägin ehk mõne päeva pärast!!! 
 Käisin hommikul jooksmas nagu tavaliselt ning üks hetk ma mõtlesin, et ma olen päris laisk. Ja ma mõtlesin suurendada oma distantsi neljale kilomeetrile, eks näis, kas alustan sellega 1.jaanuaril või jääb see ainult uitmõtteks. 

Nautige hetki lähedastega ning tuletage neile aeg-ajalt meelde, kui olulised nad on! 

Forell või lõhe ahjus

forelli- või lõhefilee
võid
soola
pipart
sidrunit
tilli
peterselli







Kuumuta ahi 200-220 kraadini.
Tee köögirätik niiskeks ning "pese" forelli- või lõhefilee. Võta ahjupann või -plaat ning määri see võiga. Võta foolium, mille sisse paned kala. Seejärel eemalda pindluud kasutades pintsete. Lõika kala peale väikesed või tükid ning jaota need ühtlaselt (neid ei pea palju olema), raputa peale soola, pipart, maitserohelist ning pigista sidrunist mahla. Mähi kala fooliumi sisse või jäta soovi korral pealt lahti. Mulle isiklikult meeldib see teine variant rohkem. Küpseta ahjus 25-30 minutit. (Küpsetamisaeg sõltub kala suurusest)

anne, '12

No comments:

Post a Comment