Šokolaadiküpsised

Hei!
Vaheaeg ongi kohe-kohe läbi saamas! Aga õnneks olen ma selle nädalaga jõudnud palju, kuigi eks muidugi ootavad veel ees igasugused ülesanded, aga kõike korraga ei saa ka! Mida ma olen sellele vaheajal teinud? Lõpuks ometi ennast kätte jälle võtnud ja bloginud!!! Igal hommikul jooksmas käinud - pole seda ära unustanud. Võtsin ennast kokku ja käisin vaheaja jooksul mitu-mitu korda trennis! Olen tegelenud projektiga, millega on hetkel kiired ajad, tähtaeg kukub märtstikuu viimasel päeval. Mulle meenus üks asi, mida ma pole vaheajal kordagi teinud - joonistanud... Huvitav, kuidas see küll nii minna sai? 

Tänase päeva retseptiks on šokolaadiküpsised...


Šokolaadiküpsised
plaaditäis


2dl jahu
1tl küpsetuspulbrit
1 muna
150 g toasooja šokolaadiga toorjuustu
1sl mett
100 g šokolaadinööpe



Kuumuta ahi 175-kraadini.
Mikserda jahu, küpsetuspulber, muna, toorjuust ning mesi.
Lisa juurde šokolaadinööbid, sega kuni taigenas on nöbid ühtlaselt jaotunud.
Võta küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaat ning tee taignast väikesed kuhjad või kasuta vorme, et saada ilus kuju.
Küpseta 175 kraadi juures 12 minutit.
Kaunista meelepäraselt.

anne, '13

No comments:

Post a Comment